zondag, februari 13, 2005

zondag

Het is zondag en ik voel me eigenlijk alsof ik geen weekend heb gehad... de weken volgen elkaar te snel op. Geen zin om te schrijven of om wat dan ook te doen. Seffens wat koffie en dan eens even zien aan welk boek ik ga verder lezen. Een zondag is pas perfect wanneer je absoluut niks hebt gedaan zo blijkt... morgen weer vroeg op om naar het werk te gaan luisteren naar gebrabbel. De voorbije week heeft me echt met de neus op de feiten gedrukt dat alles wat mijn afdeling doet gewoon zinloos is geworden door de slechte planning en slechte kwaliteiten van onze managers.
Ik wacht tot m'n loon er weer ligt, en dan mag ik weer "leuke spulletjes" kopen om me een beetje happy te houden. B. heeft al een 4 tal dagen niks laten weten... en ook dat begint me eigenlijk m'n keel uit te hangen....
Ik ben gewoon weer in een slechte bui... en dat gebeurt tegenwoordig nogal vaak.

Geen opmerkingen: