donderdag, februari 24, 2005

korte dag

Vandaag was het wel een heel korte dag. Ik ben niet uit m'n bed geraakt, en pas rond 11 uur op m'n werk verschenen. Daarna beetje gaan eten (was bijna middagpauze), en daarna ben ik beginnen schrijven aan een document voor intern gebruik. Na zo'n 2 uur was ik dat beu, en vermits m'n andere collega ziek was, en den andere verlof had, heb ik maar besloten het ook af te bollen om 14.30. Daarna nog wat boodschappen gedaan en m'n moeder geholpen met een aantal dingen,... het deed nog eens goed om gewoon samen met haar wat te lachen en eten klaar te maken... het was trouwens ongeloofelijk lekker... jonge haantjes op grootmoeder's wijze,... maar de manier waarop... echt uitmuntend. Omdat ik toch de komende week niets dan bocht ga te vreten krijgen in Nederland, was dit een welkome afwisseling.
Verder eigenlijk niet veel gedaan, ik ben weer in een luie bui denk ik. Whatever. Morgen zijn m'n collega's er ook niet, maar moet ik wel op tijd op de trein zitten... ik denk dat ik eens mensjes ga observeren in de trein. De vorige keer was er een freak aan de ramen aan't likken... misschien zitten er deze keer ook weer interessante figuren op. Ik moet een laptop meezeulen... wat vrij rottig is aangezien je dan het main target bent in Amsterdam voor allerlei gespuis en mensen die het 'niet breed hebben en gedwongen worden door de maatschappij om van stelen hun beroep te maken' ehem. Nu ja, ... het is toch mijn laptop niet dus waar maak ik me druk over. De eerste louche punk dit dat spel uit m'n handen wil trekken mag het hebben... mijn data is toch geëncrypteerd :)
axcrypt - AES 256 - passphrase is something like : "wHen tHe sun emerges from tHe darkness, your time will pass.9977 olé olé pistolet!"
Enjoy the search boyz...

Geen opmerkingen: