zaterdag, februari 05, 2005

ziek

Ik kan weer zitromax slikken, en nog een boel andere rommel die het aandeel van Omega Pharma moet omhoog jagen. Ik voel me ellendig in feite, vrijdag thuisgebleven en in m'n bed ligeen stinken, ik voel me duizelig, en vooral leeg. Ik denk dat ze me gewoon te pakken hebben qua druk op het werk, druk op alle gebieden in feite. Een enkel lichtpuntje momenteel is het feit dat ik goeie contacten heb met B. momenteel, maar goeie contacten en hetgeen ik zou willen is nog een groot verschil. Ik snap een en andere niet, maar het is wel iets dat me momenteel toch staande houd.
Vandaag MOET ik absoluut voortwerken aan m'n submission voor SchrijversAcademie... ik ben aan eht twijfelen geslagen, omdat ik niet echt natuurlijke dignen schrijf die ik normaal zou schrijven, en of ik er niet nog een paar andere verschillendere dingen zou bijdoen enzovoorts... maar alles is nu in kannen en kruiken. Vandaag nog gaat het in de enveloppen en richting Antwerpen. Kwestie van niet nog meer tijd te verliezen aan getwijfel en gezever over wat je al dan niet moet inzenden. Het is wel beangstigend hoe iemand door geen richtlijnen en opdracht te krijgen van de kaart kan worden gebracht. Ik heb dan zo veel ideetjes en dingen waar ik op kom dat ik echt niet kan kiezen. Het leuke is wel dat ik geen writer's block heb ... wat al veel is op zulke momenten.

Gisteren beetje gaan gamen, maar door de onhoudbare hoofdpijn naar huis gegaan en tot daarnet geslapen.... het deed goed. Ik ga de tijd dat ik voor een computerscherm zit in m'n vrije tijd drastisch beperken, aangezien ik er last vna begin te krijgen. Misschien is het het scherm, of misschien ben ik gewoon gevoeliger aan't worden voor deze onnatuurlijke lichtbron.

Buiten is het de hel, de Krokus-crap-vakantie is begonnen, en alle nette mooie gezinnetjes vertrekken allemaal net en mooi naar dezelfde ski-oorden om er een nette mooie vakatnie te consumeren en dan terug te komen. Het is zo te zien ook bijna Valentijn. Valentijn is een soort van Halloween aan't worden, op beide feesten zijn de mensen een masker aan't dragen en doen alsof ze iemand anders zijn.

Geen opmerkingen: