maandag, februari 21, 2005

Hunter

Vanmorregend vloog er sneeuw in het rond, en het was leuk om er een beetje door te rijden en je toch een beetje op wintersport te voelen. Alleen was ik op weg naar iets minder mondaine toestanden dan bijvoorbeeld een 5-sterren hotel en Courchevelle (of hoe ge dat ook schrijft).
De ochtendmeeting bestond er in dat 3 managers met elkaar aan't discussiëren waren over wat er nu eerst in de priority list zou komen van de te testen routers. Aangezien ik wanneer ik iets wilde zeggen toch steeds werd onderbroken door ego-boy, ben ik eerst een koffie gaan halen, en dan een half-biologisch-ruimteschip beginnen tekenen op de achterzijde van m'n report. Het ruimteschip had haar op z'n landings gestal-poten, en een glazen koepel waardoor je enkele ruimtevaarders kon zien, met spock-oren uiteraard:)
Na ongeveer een kwartier geëmmer hebben ze het opgegeven en de priorities vastgelegd op hetgeen er al 3 weken terug stond te wachten. Aangezien er geen hol is gebeurd de afgelopen 3 weken op dat vlak kan dat dan ook niet echt verbazen denk ik, maar daar moet je een manager voor zijn om daar dan een uur meeting mee op te vullen. Ach, beter dan je hond uitlaten op maandagochtend denk ik.
Ik ben daarna met m'n walk-man op in't lab tests beginnen doen, en die liepen vrij vlot. Om niet in slaap te vallen ben ik na een half uur van de lichtere pop overgeschakeld naar industrial-dance. Leuk voor m'n naaste collega's wel, maar die hebben inmiddels ook allemaal een walk-man denk ik (een heeft er zelfs nog een die met een cassetje werk!!! GEEK! echt een museumstuk... :). Raar toch, hoe mensen een groep pinguins zijn, die aan een ijsschots wachten tot er eentje springt , en dan er allemaal achteraan springen, goed wetende dat er zeeolifanten of weet ik veel wat voor lelijke beesten hen willen opvreten. Pinguins zijn cool... en ze leven op de noordpool volgens de wedstrijd op de achterkant vna de Kiri-kaasjes ... marketingdudes en google, het heeft nooit samengegaan.
Zonet las ik dat de auteur van Fear en Loathing in Las Vegas zelfmoord heeft gepleegd. Ik durf te wedden dat het in een bad was,... met een radio. "Did you eat all this acid?" "That's right! Music!" hehe, god hebbe z'n ziel. http://rockymountainnews.com/drmn/state/article/0,1299,DRMN_21_3564345,00.html

Geen opmerkingen: