donderdag, maart 03, 2005

cheaptronic on the move - part 2

Ongeloofelijke gelachen. Er loopt hier echt een rare kwiet rond, iemand die elke keer je met hem spreekt een straf verhaal heeft dat kant noch wal raakt.
De mensen hebben hem om die reden tot een mascotte verheven hier. Vandaag was hij aan het vertellen dat hij een mac donalds had opengedaan in
Polen in 1986, voor de militairen heeft opdrachten uitgevoer in afluistertechnieken, als proef-zone heeft gediend voor FBI anti-cyber-terruereenheden (maar ze hebben hun pogingen moeen staken aangezien z'n firewall te goed was :) en als klap op de vuurpijl ook nog eens op de top ten business users list staat van KPN, maar dan wel op de elfde plaats, net na een bekende bankinstelling.
Een onuitputtelijke bron straffe verhalen, ik praat zo veel mogenlijk met deze would-be hacker, aangezien hij hier het enige echte vertier is momenteel.
Grappig beeld ook om een nederlander in costuum en zomerschoenen (deine puntschoenen, mocassin-style) door 25 cm sneeuw t zien ploeteren en door de gsm te horen zeggen :"Ik zit hier in de kutsneeuw man!"
Ik denk dat ze hier al heel lang zoveel sneeuw niet hebben gezien... het openbaar vervoer ligt stil, er zijn niet veel auto's op de baan (opvallend is de afwezigheid van de anders zo talrijke SUV's, raar toch, want zo'n 4x4 kan echt wel tegen een beetje sneeuw, maar die mag dan waarschijnlijk weer niet vuil worden).
Ik krijg hier dat heerlijke ski-vakantie gevoel.
Ik wil morgenavond (nacht) echt naar de combichrist-amduscia optreden en after party, maar ik vrees dat met dit pak sneeuw daar moeilijk te geraken zal vallen, daarbij is er nog ergens een verjaardagsdrink ook, die waarschijnlijk zoals elk jaar weer gaat uitmonden in een giga-kater.

Geen opmerkingen: