dinsdag, april 05, 2005

blah

Een paar nieuwe sites ontdekt, en vooral weer goed gelachen met de impulsivebuy. De combichrist Cd is nog niet uit m'n lader geweest... vooral de agressiviteit van de bassen en de stem zijn echt wel ok...
De herinrichting van m'n appartement is al half geslaagd. Mits wat hulp van E. heb ik een en ander opgekuist en anders ingedeeld. Het ziet er gezelliger, ruimer en beter uit dan daarvoor. Nog twee dingen aan te pakken (budget:100 euro :) dat zijn de ramen, waar de oude gordijnen weg moeten, en dan de computer hoek, waar ik veel te vastgeroest aan ben momenteel. Ik wil deze laatste 'mobiel' maken. Wat betekend dat de PC zelf verplaatsbaar moet zijn... wireless moet niet per sé, maar is ok. En vooral makkelijk eventjes naar de slaapkamer te transporteren, of gewoon even uit de weg te zetten. Dit maakt dat allemaal plaats voor een paar andere dingen die ik met die ruimte wil gaan doen. Plannen uiteraard. Ik ben al blij moest ik de raam-kant gedaan krijgen tegen juni. Er is geen haast bij, nooit geweest, ik ben geen nest-maniak, die alles netjes in orde moet hebben of ander begint te freaken.

Het boek waarin ik bezig ben gaat trager... de nieuwe personages volgen in sneltempo, en het wordt nu echt wel volgen geblazen.

Het soort dieet dat ik aan het volgen ben, en dat er op neerkomt dat ik de vetzakkerij op't werk niet meer eet, is goed aan't gaan. Alleen snap ik niet dat ons lichaam niet wiskundig werkt. In die zin dat je dus iets van 0.3kg kan eten, en toch 2kg bijkomen. Ik weet niet hoe, maar dat lijkt me onlogisch.
blablabla

Geen opmerkingen: