maandag, januari 31, 2005

gebabbel

Het was een goed weekend. Vrijdag iets gaan drinken in 't Excuus, een leuke keet wel, maar op het eind van de maand leek het er niet echt zo vol. In ieder geval nog eens lekker over computers, ICT crap en andere aanverwante onderwerpen kunnen lullen... wat soms wel eens goed doet als het een afwisseling is op iets anders. 's Nachts nog naar nieuwe start trek enterprise afleveringen gezien van seizoen vier. Nu nog een paar andere dingen downloaden om de week in Amsterdam door te komen en we zijn weer gelukkig. Wel leuk dat ze terug met trasporter-accident afleveringen beginnen... spreekt altijd tot de verbeelding.

Zaterdag me vooral met de dingen beziggehouden waar ik thuis aan aan't werken ben.
Nog even met B. gebeld ook (en heel de keet daar wakker gebeld aangezien ik niet echt zoveel uurverschil had verawacht 11 ipv 8, maakte in een keer dat ik om 1u am belde ipv 10pm, maar ze kon er mee lachen, de kleine kindjes daar waar ze logeerd iets minder.)

Zondag familiie bezocht die net een kleine hebben gekregen, 't was best gezellig, al kwam het voor mij nogal vreemd over om foto's te zien rondgaan van familieleden die ik toch nooit heb gekend en waar ik tot m'n 20ste werd van afgeschermd. Blijkbaar doet dat toch iets dat afschermen, want het interesseert me eigenlijk geen bal. Wat me interesseerd is vanaf nu meedoen en de mensen te leren kennen voor zover mogenlijk, maar het verleden oprakelen is daarvoor niet echt de aangewezen manier denk ik. Zijn sympa mensen en ikwil niet al te aso lijken.
De baby was uiteraard fluffy en lief en schattig en al dat soort dingen... heb'm even mogen vasthouden en dat was blijkbaar een reden om meteen 2 camera's op me te richten en me vast te leggen op digicam. Verder wel lekker gegeten en wat verhalen aanhoord, voor zover mogenlijk in het bijzijn van iemand die geen 5 seocnden ophoud met ratelen en zeveren... echt een nachtmerrie die gast, laat kompleet geen kans aan andere om ook maar heel even iets te zeggen... verdomd lastig om 6 uur aan een stuk door iemands gebral te aanhoren... meestal dan nog zonder inhoud of samenhang.
Maandagmorregend.
De collega's op't werk sijpelen binnen momenteel. Vertellend over hun weekend en weer is die ene z'n Alain-van-het-Eiland-lach aan het bezigen... ik begin er zwaar van te kotsen ondertussen... nu dat programma 'mainstream' is gegaan MOET je het absoluut grappig vinden wanneer een collega stukken uit dit programma naspeelt op kantoor. Ik heb het spul nog niet gezien en ik ben het ook niet van plan eigenlijk... eigenlijk kan heel humo, woestijnvis en de zogenaamde 'beter humor' me gestolen worden hier... het is er echt over qua opgeklopt gedoe.
Er is hier een collega (eigenlijk m'n baas) hier op cheaptronic, laat ik hem voor de gemakkelijkheid Mr.D. noemen, die me echt zwaar irriteerd met z'n lach. Ik heb het waarschijnlijk al beschreven, maar het is en blijft een enorme opgave om deze mens niet in z'n gezicht te beginnen uitlachen. De gast maakt dierengeluiden, en lacht in single-bursts alsof er een ezel aan het balken is... echt niet te harden.

Geen opmerkingen: