donderdag, januari 27, 2005

evolutie

Mooi is het, wanneer je dezelfde leugens en dezelfde niet ter zake doende lulkoek moet aanhoren en je daarbij moet sociaal gedragen. De mensen hebben vaak het idee dat ik stil ben, en dat ik dat niet met opzet doe.
Diezelfde mensen hebben vaak ook geen mensenkennis, en bijten maar wat in het rond in de lucht terwijl ze klanken voortbrengen om hun tijd te vullen.
Gisteren heb ik de film 'seven' nog maar eens bekeken, en ik kan er nog steeds niet aan doen, maar ik heb sympathie voor Kevins Spacey's karakter daarin. De man z'n logica klopt, en hij is sympathiek. Jammer dat deze film al zo vaak vertoond is op tv.
De volgende stap in onze evolutie is waarschijnlijk dat we zo lui zijn dat we niet meer op onze benen kunnen staan, en gewoon van hier naar daar rollen als overgestimuleerde vleesballen. De wetenschap zou er wel iets op vinden om mensen van rond de 200-300 kg toch vitaal genoeg te houden om te laten consumeren, en ze hierbij zichzelf chemische bereidingen toe te dienen die hun brein in perfecte gelukzaligheid houdt (damn nu schrijf ik toch wel een dt zekers). De meeste mensen zouden zich in een soort plastic omhulsels kunnen voortbewegen waarbij er door twee openeningen in deze bal voedsel en medicatie naar binnen kan gepompt worden in een tankstation, en aan de andere kant tegelijkertijd ene lozing van menselijk afval kan naar buiten vloeien.
Ik ben momenteel niet meer in staat te focussen. Ik moet zo vaak van onderwerp en werk en prioriteit veranderen tijdens de dag op het werk, dat ik ook minder en minder in staat ben om zelf privé dit zo te laten. De menselijke versie van een flipperkastbal, die op en neer gaat tussen verschillende multi-balls and 500 punten-putjes. Ik scoor vaak, maar dan wel met de replay.
Ik denk dat ik dit weekend eens iets spectaculairs ga doen... misschien eens een kijkje gaan nemen in een club of grotere party ofzo... want de mensen vervelen me, de gebeurteniseen vervelen me, en ik ga niet naar de cinéma. Ik ben m'n computer momenteel enkel aan het gebruiken als textverwerker en mailmachine, en dat voelt niet slecht. HEt werkt aanstekelijk om af te kicken van media in't algemeen...

Geen opmerkingen: