zondag, november 06, 2005

nog eens een blogpost

De voorbije week eigenlijk een beetje te veel tijd gespendeerd aan het binnen zitten en lezen en schrijven. Dit weekend wel naar een boerengat greweest waar we wat zware bieren konden drinken, goed gelachen ook. Verder niet echt veel te melden eigenlijk, alles staat op m'n andere blog in feite.
Momenteel aan't twijfelen of ik het vervolg op Pandora's star ga kopen nu (hardback) of wel op paperback maar dan kan ik het pas bestellen in januari. Een harde keuze eigenlijk, ik wil echt wel weten hoe dat verhaal afloopt, maar ik lees niet graag hardbacks, te moeilijk om vast te houden of ergens mee naartoe te nemen om te lezen.
Morgen weer naar de cursus, na een heleboel gezever te moeten hebben aanhoren op't werk. De strijd tussen de middelmanagers is momenteel weer hevig bezig, dus het barst overal weer van de overbodige grafiekjes, cijfermateriaal en andere rommel.
Ik heb ook nog een sms gehad van T. vanuit Polen. Blijkbar heeft iemand zich herpakt en nog eens gewoon z'n goesting gedaan en gewoon zich geamuseerd in plaats van te zitten zeiken over vanalles. Een paar andere mensen zijn me dan blijkbaar weer kompleet vergeten, inclusief iemand waar ik toevalligerwijs moest via via te horen krijgen dat ik niet echt op een verjaardag moest komen vorige week. Maar goed, we zijn het al gewoon van hier en daar als persona non grata bestempeld te wordan als het hen even goed uitkomt, om daarna weer alsof er niets gebeurd is binnengehaald te worden als iemand die er echt bijhoort. Dat is dan net iets dat ik nooit ècht doe maar kom...
Morgen dus weer naar de cursus, 2 weken geleden,... ik hoop wel eens aan een andere opdracht te kunnen beginnen, want we zitten nu al een week of 2-3 met hetzelfde bezig, en dat is nogal moeilijk dan, m'n enthousiasme voor die ene opdracht daalt daarmee ook zienderogen. De rest blijft uiteraard fijn, ben ondertussen al aan een paar andere dingen begonnen die ik een dezer dagen hier wel zal droppen waarschijnlijk.
Voortse dus begonnen in "A kiss before dying" een van de thrillers die me werden aangeraden. Bespreking volgt, maar het zal zeker positief zijn... kan het boek nauwelijks neerleggen eigenlijk, echt wel goed geschreven.

Geen opmerkingen: