donderdag, september 15, 2005

get up!

't Is weer zover... een bepaalde klik in m'n kop heeft me vandaag van extreme hoofdpijn verlost, de hoofpijn die zo hevig bonde dat ze alles begon the overheersen. en ik heb gegeten en chemische dingen moeten slikken voor eht wegging. Daarna kon ik weer m'n walkman op. en de aanloop naar MF05 is begonnen... een ware count-down elk jaar. Eens temeer zijn er weer een heleboel mensen bezig met allerlei opbouwende dingen waarvan ze zelf het nut niet inzien, en moet alles wijken.
B. mailde me vandaag en we waren elkaar aan het oppeppen op een of andere manier; komt daarbij nog het heugelijke nieuws dat er dit weekend allerlei goeie dingen te doen zijn... ik weet niet wat eerst kiezen. Horsepower geeft een drink voro haar verjaardag, en da's elk jaar een mooie gelegenheid om nog eens de bende mensen bijelkaar te krijgen die dan elkaar aanklampen en op straat rondspringen omdat ze nieuwe tattoos hebben laten zetten enzo... niks speciaals, maar ik hebd ze graag... vooral omdat ze ongedwongen zat kunnenw orden op witte wijn redbul zonder onraad te ruiken.
Dan is er zaterdag, de boa party op Linkeroever, ind e oude GVa gebowuen, en natuurlijk ook het iets verder gelegen Londen, alwaar de club der clubs een goei feestje geeft zo te zien:

Sat 17th September
SLIME 3 FLOOR SPECIAL
free for members b4 11pm!
trad goth floor
industek floor
progressive goth/ebm floor
and also featuring a real jet airliner crashlanded on one of the floors

Meestal betekend dit dat je om 8u 's ochtends als een echt wrak terug de tgv opkruipt, stinkend naar bier en zweet van andere mensen... maar dat deert meestal niet... het is toch maar zondag, en een nachtje Slimes maakt je in een stuk een 5 tal jaar jonger vanbinnen, en 10 jaar ouder van buiten. Als ik dit tempo kan volhoduen gaat het er nog van komen ook, ik ben de traagheid beu, ik ben m'n eigen roest beu, m'n eigen tomeloze slaapvewekkende rantzoengedachten. En je kan maar beter geen propagande voeren zonder inhoud dezer dagen.
Zondag is't een SG-1 marathon bij mij thuis... al denk ik er beter aan te doen toch een beetje slaap te nemen... ah... whatever... slapen doen we al genoeg,...

Geen opmerkingen: