donderdag, juli 28, 2005

beter

Het gaat weer wat beter. Met de nonchalante houding op't werk momenteel, en de stomme grappen en de slechte werking van het hele systeem daar, heb ik me toch stand kunnen houden.
Een vriendin van me heeft me geholpen in een uitweg te vinden ergens, maar daarvoor moet ik wel nog een en ander bekijken en eens goed nadenken. Maar het lijkt me wel wat.
Daarbij was er vandaag nog de mooie regen, en de domme mensen die zelfs met hun 4x4 wagens niet door een plas van 5cm diep durfden te rijden...
Ik probeer het boek dat B. me gaf uit te lezen, nog wat episodes mee te pakken van SG-1 en dan eens vooruit te kijken naar het weekend. Ik heb eigenlijk wel zin in een concertje deze keer, maar dan iets waarbij m'n oren nog eens iets beleven, en niet alleen m'n maag en m'n ogen.
De koffiekoeken van vanmorregend waren heerlijk, eigenlijk maakt zoetigheid m'n dag goed op zo'n momenten.

Geen opmerkingen: